torsdag 13. mars 2008

Dagbok

Det var deilig å få goegutten min hjem. Eg mannet med opp å kjørte alene for å hente han, og for de som vet alt om meg (og likevel er glad i meg), vet at det var litt av en seier. Tok ferja kl 9.20 i morres og var på skolen hos han 11.30. Så kjørte vi over Mo hjem igjen for vi hadde litt å handle til påske.
Turen over fjellet var nydelig. Utsikten må være en av mine favorittplasser her på jord. Det er ikke mange gangene eg har kjørt over fjellet og ikke stoppet der. T.o.m når det er mørkt er det nydelig for da ser vi lysene fra øyene som ligger langt uti havet.
Pusene og wowene har nå fått mat til påske, rødvinen til påskekrimmen er kjøpt, såjord og frø er kommet i hus, så nå er vi klare for påske. Det ble litt mye frø så jeg lurer på om jeg har vinduskarmer nok, kanskje eg må bruke noen bord også. Det var det drivhuset...............
Eg fant vel ut i et tidligere innlegg at nissen var dratt på badeferie til varmere strøk og hørte meg ikke på denne årstiden. Så det blir vel ikke noe drivhus i år.

Påske blir det uansett og
eg ønsker fint vær og en riktig god påskeferie til alle sammen!

Ingen kommentarer: