tirsdag 15. april 2008

Så ble det natten


Da var natten kommet og vi er langt uti tirsdagen allerede. Dyrene sover og snart eg og. Mattis sover ikke i vasken i kveld, men eg bruker å finne han der om morgenen. Mia liker også å sove i der. Selv foretrekker eg senga :-)
Timo snorker som vanlig som et uvær og Karo ligger sammen med han på plassen deres under trappa.
.
Dagen har eg brukt til å plante om og så litt nytt. Fortsetter med det i morgen. Nesten hele hagen har eg raket, så eg er fornøyd med innsatsen idag. Det luktet så godt vår ute men det var iskaldt selv om solen skinte. Farlig tid, der man har lett for å kle seg for lite, så eg pakker ikke bort sillongsen ennå.

1 kommentar:

frksnupp sa...

Så koselig hage du har! Akkurat sånn som det pleide pusen min også å ligge, helt til han ble for stor for vasken =) ha en fin søndag!