mandag 1. desember 2008

Vinnerlykke

Da lotteriet skulle trekkes på lørdag sto jeg å ønsket meg pledde som nissene sitter på. Det er et skikkelig gammeldags ullpledd, sånn jeg hadde da jeg var liten. Og med mine frostanfall hadde det vært en drøm å ha rundt seg.

Så da de kom til pleddet og mitt navn ble ropt opp, trodde jeg nesten ikke det var sant. Jeg ble så glad at det kom et hyl ut av munnen min. Og ikke nok med det men jeg vant to gevinster til, en arbeidslampe for å ha i garasjen pluss et fat og en duk.

Litt overtroisk som jeg er dro jeg innom Shell å tippet Lotto på hjemveien, det ble også gevinst men bare 50 kr.

Jeg viste jo at 29 nov var en lykkedag, det har den vært i 17 år, for da kom den største lykken i livet mitt til verden, nemlig min sønn.

:-)

7 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Gratulere med både gevinstene og sønnens bursdag.Kan jo ikke sammenlignes,men det var gøy at du vant så mye fint.Ha en flott tirsdag!

Kate-Marita Pettersen sa...

For en stooor solskinnshistorie:)
Så flott at du vant på sønnen din sin bursdag,
ha ei flott uke,
klæm fra Kate:)

Turid sa...

Hei så havnet jeg her hos deg... Vet at jeg har vært innom før, men kan ikke helt huske om jeg har lagt igjen noen kommentar her hos deg....
Koselig blogg du har! Jeg har kost meg med gamle og nye innlegg. Lo godt da jeg kom over de 10 bud av barnemunn.. Koselige bilder av både hage, blomster og dyr!
Og gratulerer med gevinsten! Den var kjempefin!
Ønsker deg en fin adventstid.
Turid;)

Anne på Moseplassen sa...

gratulerer gratulerer. Og det var en nydelig pledd! (og fine nisser også da)

M.E.V. foto sa...

Så morsomt:) Mine foreldre har flere slike pledd, både i denne fargen og i lyseblå. Tror jammen jeg har et liggende jeg også...Koselig med slike ting:)

Kate-Marita Pettersen sa...

Det ligger noe til deg inne hos meg:)
Goklæm fra Kate:)

Anne-Berit sa...

Hei,det er noetil deg på bloggen min,bare kom å hent den!