mandag 27. juli 2009

Dagbok


Etter utskeielsen igår med bilde av meg selv ;-) går vi over til wowene igjen idag.
-
Dagen idag begynte med et besøk hos dr. Trygve (dyrlegen) for å sjekke tannkjøttbetennelsen til Karo. Han er fremdeles ikke helt god, selv om det er blitt mye bedre. Han fikk noe lett å sove på og dr. Trygve renset tannkjøttet igjen. Nå skal han få et pulver som vi skal strø på maten for å forhindre tannstein og på onsdag skal han få en ny sprøyte for betennelsen.
-
Men denne gangen måtte Timo også være med. Han har litt blod i urinen, så nå blir han behandlet for urinveisinfeksjon. Eg skal prøve å få tatt en urinprøve av han men om vi får det til, er en helt annen sak. Fredag i neste uke skal Karo på kontroll og da skal vi ta tannstein på Timo også.
-
Eller er det kaldt og overskyet her som dere kan se av bilde. Sandnessjøen er nærmeste målestasjon men det er så nært at utenom veldig lokale byger, har vi det likt. Fint vær for å sitte inne å lese blogger i. Har også "oppdaget" Facebook . Synes det er en kjempekjekk måte å komme i kontakt med slekt, venner og gamle kollegaer på. Registert meg for lenge siden men har ikke brukt den før nå. OK, sannheten er at eg forsto meg ikke helt på det men er blitt litt kurset :-) Greit å ha en sønn på snart 18 når eg står fast i dataverden.
-
Hagen skulle hatt litt stell ser jeg, men isj det er for kaldt. Tror heller jeg tar ennå en sitteisofaenåkosemegmedbloggerdag. Hadde en slik dag igår også :-) Heller kanskje ups ups eg kunne gjordt litt husarbeid, vel eg får tenke over saken ;-)
-
Ha en fin dag og uke alle der ute i bloggverden!!

Ingen kommentarer: