søndag 12. juli 2009

Til alle på Hageblogger


Dette er en hilsen til alle dere som er på Hageblogger og til Moseplassen som driver bloggen.
Og til mange andre bloggere eg er innom.
Dere har alle som en nydelige blogger som er helt fantastisk å følge. Selv om jeg ikke er noe flink til å kommentere følger jeg med dere. I gode perioder (har ME) leser jeg nesten alt jeg kommer over og legger igjen en kommentar i ny og ned, i ikke så gode perioder ser jeg på bildene deres og storkoser meg med det, i dårlige perioder kommer jeg litt på etterskudd med både bilder og lesning, men alt ligger jo der til senere.
Det blir til tider mye inne og hjemmetid på meg og da er bloggene deres en fin måte å komme meg litt rundt på. Jeg besøker hele landet og ser på prosjektene deres, hagene deres, nydelige blomster og alt det andre kjekke dere deler. Og det gir meg ideer og inspirasjon til å fortsette i min egen hage.
Og det er så greit å ha alle samlet på Hageblogger, så takk Anne på Moseplassen for den jobben du gjør.
Det har blitt lite av alt i vår, både hagearbeid, foto, blogging og kommentering, men det bedrer seg :-) Idag skal eg bruke dagen i hagen så det er bare komme igang.
Ha en fin søndag alle, både haggebloggere og andre bloggere!!!

2 kommentarer:

Kathrine sa...

Og ja, det er så bra at alt er samlet på Hageblogger:) Sjøl prøver jeg og henge med på kommentatorfeltene så godt jeg kan også. Ikke altid det går bra, men det tar også mye tid om en er frisk også. Sjøl må jeg prioritere noen blogger i ny og ne, rett og slett fordi data kan ta mye av tiden min som jeg bruker på maleriene mine.
Men alle som kommenterer til meg, er jeg innom iallefall. Noen faller fra, andre kommer til. Omtrent som en hage.

Fint og takke i et innlegg, og skrive om det en føler for.
Anne på Moseplassen gjør en formidabel innsats for oss som deler hagegleder sammen:)
Og hun har jo sine dager som ikke er topp også. All ære til henne:))
S¨å håper jeg du har det flott disse dagene også, for sommeren er jo så fin:)

:)

Anne (Moseplassen) sa...

Det var da en hyggelig hilsen :)

Håper du får flere gode dager, og nyter de dagene som er på den måten som gir deg mest! Kommentarer er hyggelig, men de er jo ikke noe must. Jeg når slettes ikke over å lese alle hagebloggene lengere, det har blitt mange siden jeg begynte å samle, men jeg koser meg med de jeg får tittet på, også prøver jeg å legge igjenn en hilsen av og til. Bedre å glede seg over det man får gjort, enn å lengte etter å gjøre mer.