mandag 3. august 2009

Mandagstema - Venn


Når eg først skulle delta i MANDAGSTEMA var ikke valg av bilde så vanskelig. Er så glad i dette bilde av mine to puser. Mattis var ett år da Mia kom til oss og han tok seg så godt av lillepusen, han lærte henne bla å vaske seg og hun nyter det. Nå Mattis kommer inn bruker Mia å kaste seg om halsen på han og man skulle tro han hadde vært på lang reise.
Pusene og wowene er også mine gode venner. I perioder når formen ikke er på topp er de der og lager hverdagsrutiner for meg. De lager liv og røre i huset og eg kunne ikke tenkt meg å være foruten disse Småvennan.

20 kommentarer:

amatørfotografen sa...

Venner er godt å ha :) Koselig bilde av to skjønne pusekatter!

Hanne sa...

For et skjønt bilde!

Rimkogeren sa...

Hyggestund blandt venner - skønt!

Ongeborg sa...

Dette var et veldig koselig bilde. Vennkspa mellom dyr er vakkert å se!

Ingeborg sa...

Huff og huff - forrige kommentar ble visst skrevet litt for raskt ;-)

Madame sa...

Åh, hvor er det smukt! Rigtige venner.
Vi har også to katte, om jeg har brugt i mit mandagstema :O)

Veronica sa...

Vilken söt bild på två goa vänner!!!
=)

Torill sa...

600 kr for kofta?! Så heldig for deg! Ho som strikka den skulle ha tatt seg bedre betalt ja, etter at du har kjøpt di iallefall :-)

Skjønne pusekattar du har.

Sommertid sa...

De her koser seg og viser sin takknemlighet overfor hverandre..er der for hverandre.
Og du er heldig som har de som dine venner.
Go uke :D

Petunia sa...

Bestevenner:)

Herlig bilde!!!

Landet på tværs sa...

Det stråler ud af de to misser, at de nyder venskabets gave.

Margrethes hus og hage sa...

Så herlig, da :) Vakre pusekatter! Og det er ingen selvfølge at nye katter blir tatt godt i mot.

Malys krok sa...

Så søte venner du har. Og de har hverandre. Fint det du skriver og. Et koselig bidrag hos deg. Hilsen Margit.

GundaM sa...

Å du så nydelig et bilder Anne Ka;)

Alle skulle ahtt et dyr eller to, godt for både det ene og andre spør du meg,)

Klem i natten fra meg og katene mine!

NUSSE sa...

For noen flotte puser! Ser ut som de har det særdeles godt der de ligger. Sånt liker vi! Herlig tolkning :-)

Evami sa...

HÆlledussen så søte de er:) Og bilder av gode venner er flotte uanset om de er av mennesker eller dyr:)

Lavynnia sa...

åååå, jeg skulle gjerne vært den lille pusekatten som blir vasket:) Tenk så omsorgsfull den store katten er. Snille katten!

Flott bilde:) Ble så glad da jeg så dem:)

Takk for kommentar inne hos meg!

Anette sa...

sikke nogle dejlige venner du har. det er et fantastisk billede - hvor er de flotte! Dyr er fantastiske.

Cathrin sa...

Kjempefint bilde av pusekattene, skjønner godt at du er veldig glad i dette bildet! Dyr er virkelig gode venner man kan stole på! :o)

Bea's verden sa...

Hærlig bilde:o)


Klem Bea