lørdag 28. november 2009

Vinter og advent :)

Da står adventen for døren og lysene tennes i morgen.
Vi er så heldig å ha fått det litt lysere ute også, for idag kom det noen cm med snø.
Vi kommer oss ikke så langt avgårde på tur for tiden men en kosestund i hagen ble det idag.
~*~ Pusene var skeptisk til dette hvite kalde greiene, men Timo kunne ikke få nok av å rulle seg på bakken. Fugler var det ikke, de skyr hagen vår når to jegere er ute.
~*~
Akkurat passe snø til å gjøre det lyst og koselig.
~*~
Og etter kosestunden i hagen var det middagshvile på kjøkkenbordet:))
~*~
Ønsker dere alle en riktig god helg og en fin adventssøndag!!
~*~

7 kommentarer:

Guro sa...

Ååååh, så nydelig med snø! Jeg lengter etter snøen...driver og vasker og pynter til advent nå og veeeenter på snøen.

Jeg tar utfordringen! Har hatt krasj på PCen min, så har ikke kunnet finne fram bildene mine før nå :)

Anonym sa...

Flotte katter. Vi har én som slett ikke synes det er nøye å være ute når det er snø der.

Mia sa...

Tänk vilken tur du har, snö till första advent, så vackert det ser ut!! ônskar dig en fin morgendag :)

Kathrine sa...

Åååå...disse flotte trålkulene dine! Tenk at vi lot en bli igjen i Lofoten../Grmf!

Snø er flott! Her snødde det fire filler i dag, katten sjokkert og kom stormene inn og krøp under ovnen. Hu..det skal bli en laaang vinter ja.
Men snø bir det lite av her uannsett.

Angående dette med album/utfordringen, så finner du sikkert ikke min igjen nei. Jeg er så flink til å slette skjønner du. Sletter og sletter.
Angrer på endel av slettingen, men så tenker jeg så mye på at jeg ikke får det med meg likevel, dit jeg drar engang. En tanke jeg har vent meg til etterhvert, fordi jeg samler å så utrolig mye og huset er stappa nå. Så da er den tanken fin å ha til å redusere dette med alt en samler på..

Men jeg er klar for skikkelig vinter nå, med snø. I fjor måkte jeg snø fire ganger!! Helt rart. Første årene jeg bodde her ved Trondheimsfjorden, måkte og måkte jeg. Så noen år med hålke, og nå null snø og is.
Så på fjellskiene mine i garasjen en dag her, en gang...

Ha en fin fin helg:)) Klem:)

Marie sa...

Koseleg innlegg :)

Guro sa...

Nå er det endelig snø her også :)

Bestemor Drillo sa...

Tusen takk for lindrende ord!
Livet går videre, men savnet etter den vesle vennen er enormt! Jeg vet jo at dette var rett ting å gjøre, men likevel!!! Ha en fin helg;)