mandag 8. mars 2010

Uke 9 i ord og bilder + kvinnedagen

Gratulere alle kvinner med dagen idag!
100 år siden kvinnedagen ble feiret for første gang.
~*~
Vi har hatt et nydelig vær i uken som gikk, både påske og vårstemning på en gang.
~*~
Sparkføret har vært helt vidunderlig så noen turer har det blitt i uken som har gått.
~*~
Men det har vært rikelig med tid til strikking også og nå begynner lagre av kluter å bli stort nok så det er vel på tide å finne på noe annet.
~*~
Uken sluttet med et heller dårlig vær, vind, regn, hagl og isete veier.
Så vi koser oss inne og drømmer om våren som engang kommer.
~*~
Ønsker alle en fin uke!!!!

4 kommentarer:

Bestemor Drillo sa...

Takk det samme til deg!
Nydeligvær og bilder hos deg her er også været flott så nå håper vi på vår:)) God mandag og klem fra meg;)))

Anne-Berit sa...

Skal si det var fint på Nesna på godværsdagan dåkkers.Vi hadde samme været her også,og det har vi visst nå også,fokk og sny og et himla vær,godt å være inne nå ja.Ser du har vært driftig med strikkepinnene,litt av et lager av kluter du har fått til.
Ha det bra,klem fra meg:)

Anne sa...

Takk og takk og takk til deg, selv om det hele var i går du vet :-) ei skikkleig husmor henger litt etter ja. Deilige bilder, men de klutene ble jeg litt nyskjærrig på, fortell fortell...

Mariann Louise sa...

Flotte bilder, så koselig å se:)

Jeg synes du fortjener Awarden som venter på deg på bloggen min:) Håper du tar imot den!

Ha en flott tirsdag, klem fra Mariann og hundene:)