torsdag 10. juni 2010

Tur og endelig litt Grønn glede i hagen:)

Dagen starta med ein tur til Refsneset for å sjå MS Kong Harald dra forbi på sin veg sørover. Det var heilt nydelig ved havet idag, ikke den heilt store varmen men sola skinte ihvertfall. Timo fant selvfølgelig eit eller annet illeluktende som han rullet seg i, så nå er det starks bading på gang.
~*~

Ellers begynner det endeleg å gro litt i hagen, så nå blir det vel litt hageblogging. De som har greie på det sier vi ligge tre veker etter det som brukar å være normalt. Og det stemmer nok når eg ser på bilda frå ifjord.
~*~

Og som du ser Kathrine så ligge trålkula her å vente på deg. Det var kjekt å høre at dere likte dere så godt her nord at det blir ny nordnorges tur på dere:)
~*~
Plenen trenge nok enno litt tid på å komme seg, men det gjer den ettekvart. Det positive er at eg har ikke mose i det heile, litt løvetann men de e lett å hanskes med. Verre er det med skvallerkålen er har i enden av hagen, det blir nok litt av ein jobb å få kontroll på den og laget bedene ferdig.
~*~

4 kommentarer:

Mariann Louise sa...

Så flotte naturbilder!

Jammen har du mye pent å titte på rundt deg:) Og det er jo noe helt eget med sjø, herlig både med lukt og syn!

Klem fra Mariann..

Kathrine sa...

Å, ja! Den flotte trålkula:) Den har jeg ikke glemt, vet du.
Vi satser på litt bedre plass i bilen denne gangen, og håper endelig jeg kan hente den. Glær mæ:-)
Flotte sommerbilder, selv om temperaturen ikke her helt sommerlig.
Vi ligger etter noen uker vi og. Ikke en roseknopp å se enda, og det er litt rart. Men det kommer nok.
Ha en fin fin helg. Klem:)

Anne-Berit sa...

Nydelige Nesnabilder,og fra den fine hagen din.Jeg har vært usedvanlig lite på bloggene i det siste,går litt opp og ned det der.Håpa på finvær i helga,så vi kan ta oss en Nesnatur,lenge sia no.Ha ei fin helg.Klem fra Anne-Berit:)

Anne sa...

Samme ståa her og det ja, vi henger nok litt etter i tid vi også, men løvetannen, den har jammen kommet for fullt nå gitt, og min jobb blir nok å ta meg av den i morgen tenker jeg :-)