søndag 13. februar 2011

Min uke…..

page2011.02.13.004

har vært nydelig….mange fine fotorunder har det blitt Smilefjes

page2011.02.13.003

Vi har kost oss i hagen og påskestua på terassen er gjort klar Smilefjes

page2011.02.13.005

Det har blitt jobbet endel i båten også denne uka, og undertegnede er blitt dusjet i hydraulikkolje..en ny erfaringSmilefjesMen nå er koblingen fikset og både vinsjen på bommen og ankret virker igjen.

page2011.02.13.002

I helgen har vi  Lappekjerringer hatt sytreff og det har blitt mange timer ved symaskinen, men så gir det også resultater. Det Blå prosjektet er sydd sammen og nesten ferdig quiltet, nå gjenstår det bare lukkekanter. Timer i trivelig selskap går utrolig fort, men eg var ganske så sliten både igårkveld og i kveld………..Smilefjes

page2011.02.13.001

Gjengen har kost seg hjemme med Doffen i helga, gutta liker som vanlig å være fotomodeller mens prinsessa vil helst bare sove i fred.

2011.02.10 007-01

Dennis da….hvem rekker du tunge til???

4 kommentarer:

Anne sa...

Skal si!!! her var bilder til tusen, den flotteste oppsumering av dager som har vært. Så imponert over plassen du bor på og så imponert ikke minst av de fine collager du lager, skuløe øske jeg hadde litt mer tålmod og litt med innsikt i tastatur jeg også.

Tirsdagsklem til deg.

Anne-Berit sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anne-Berit sa...

Koselige bilder fra uka di.Dyrene dine er no bare så skjønne,og det ser ut som de har herlige dager både ute i hagen og inne.Fint vær har vi jo hatt,men vinden har vært svinkald her ihvertfall.
Kos å gjøre håndarbeid sammen med flere,flott pledd du holder på med.Ha en fin onsdag:)

Kathrine sa...

Nydelig Nesnavær! Og flotte katter:)
Godt å være ute når sola skinner, og snart begynner den og varme også.

Imponerende lappeteppet ditt. Skjønner du er sliten ja. Jeg har sydd ett lappeteppe i mitt liv. Det var på en husflidskole på Lillehammer. Da trykket jeg motiv på alle lappene, strøk over med strykejernet og sydde alle lappene sammen, fóret bak og kantet tilslutt.
Aldri mere! Men for et minne jeg sitter igjen med. 200 x 90cm flott teppe i alle regnbuens farger som henger på veggen. Motivet var selvsagt av måser, en fugl vi ikke hadde så mye av i innlandet da jeg vokste opp.

Ha en flott torsdag!