tirsdag 25. februar 2014

Hjertelige hjerter..

 

2014.02.21 064

“Lappekjerringene på Nesna sitt fellesprosjekt”

Valentinhelgen hadde vi Lappekjerringer syhelg og målet for helgen var veggteppet ovenfor. Det er ikke quiltet ennå men toppen er ferdig og det ble skikkelig flott. Meningen er at vi skal lodde det ut og få inn litt penger til lappekassa.

~*~

Inspirert av dette gikk jeg også igang med mitt eget hjerteprosjekt fordi det var så kjekt å sy disse hjertene. Har aldri sydd sånne hurtighjørner før og det var jo veldig enkelt.

2014.02.22 138

Balistoffene skulle egentlig bli julegaver, men formen min ville det andeledes før jul….så nå kommer de til nytte alikevel.

2014.02.24 096

Og så langt kom jeg til igår, mangler lyst stoff til kant rundt så det må jeg få tak i før jeg kan fortsette. Vet ikke helt ennå hvordan jeg skal sy opphenget og hva jeg skal bruke til å henge det opp i, men det finner jeg ut etterhvert (eller får hjelp av Lappekjerringene)

2014.02.19 442

Etterhvert blir det sikkert et rosa hjerteprosjekt også <3

2014.02.24 100

Ikveld har jeg sydd på mitt grønne prosjekt og kommet så langt. Ble litt ivrig med hjerteprosjektet i helgen så idag ble det bare en liten time på Systua, klarer ikke alltid begrense meg når jeg er igang med noe kjekt.

_DSC1980

“Felix koser seg med å være i vinden”

Været har etter to måneder snudd fra sol og østavind til sørvest vind og regn, eller perfekt syvær som vi Lappekjerringer sier. I natt hadde vi skikkelig storm og store mengder nedbør, og godt er det at bakken endelig blir litt fuktig.

Ingen kommentarer: