fredag 13. mai 2016

Ny kosekrok



 Har en liten luring som tror alt nytt er hans, også den nye gyngestolen i kosekroken min på terrassen. Den gamle var av tre og iferd med å falle fra hverandre så nå passet det godt med noe nytt. Og jeg var heldig for dette var siste settet Bohus i byen hadde.


Jeg trenger noen timer på formiddagen for å komme meg igang med dagen og når det er vær for det er det godt å flytte fra godstolen i stua og ut på terrassen. Nå ble det bare en dag etter at dette kom i hus før sørvesten og regnet kom, men det kommer nok mange flere soldager etterhvert håper jeg.


Etter litt frem og tilbake ble vi enig om hvem som skulle ha stolen, jeg var ihvertfall enig, er ikke så sikker på at Felix var det. Men det ble ihvertfall noen gode timer i sola før regnværet tok over.


Ønsker alle en fin pinsehelg og 17 mai !

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Tusen takk for ht\yggelig kommentar!
Så unektelig idyllisk ut å kunne sitte litt ute...selv om du må konkurrere med katten:))
Ha ei flott pinsehelg, måtte sola skinne 17.mai;)
Klem

Linda sa...

Lekker plass til bade fruen og katten:)
Her liker katten vår å ligger under bordet:)
Inne har hun fått en egen stol:)
Ha en flott pinse og 17 mai helg:))

Kleppanrova.com sa...

Å så vakker katt du har. Takk for hyggelig kommentar hos meg og at vi har så mange felles steder i norge, morsomt!
Ha en fortatt fin pinse og 17 mai helg.

Martin sa...

Praktfull katt :)