torsdag 19. juni 2008

Planer for hagen

Jorda jeg har kjøpt skal jeg bruke her ved siden av huset og i enden av hagen. Til nå har stykket ved siden av huset vært arbeidsvei, men nå skal eg fylle på jord, lage sti av flate steiner og plante litt. Dvs binde fremsiden og baksiden sammen med noe penere enn det er idag. Så har eg et stykke på ca 50 kvm i enden av hagen som må gjøres noe med. Idag slo jeg alt ugresset og klipte ned noen gamle solbærbusker. Så skal jeg rett og slett legge duk og fylle på jord. Det skrår litt så jeg har tenkt å rette det opp med det jeg fyller på. Litt av en jobb men jeg ser alt for meg hvordan det skal bli. Skal bygge en platting til høyre og der skal drivhuset stå og så har eg bestillt felling av treet som står helt i venstre krok. Det er flere trær som skulle vært felt for de er alt for store og skygger for solen, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å få det til å skje. Men jeg finner vel en løsning på det også.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du står på!
Ser supert ut, og for å felle trær så kan du jo vurdere å ringe noen profesjonelle om du ikke kjenner noen med motorsag. Trefellere kan også ta ned uten å skade for mye av det rundt.

Anonym sa...

Nydelig hage!! Du er jammen flink som får til noko slikt! Sjølv leiger eg kjellerleilighet og har kun nokre krukker med blomster. Koselig det óg, men savner hage.. :)