lørdag 11. oktober 2008

Når det regner...

....... så innmari som det gjør nå, vil ingen av småvennan ut.
Da er matmor oppe som førstemann om morgenen og wowene later som de sover.
Pusene kommer til verandadøren å kikker ut før de snur og piler inn igjen.
Men må man, så må man, men da er det i full fart.
Matmor ønsker seg veldig en kattedør, stor nok for alle fire, for enkelte
dager er ingen av de samstemte og da funker matmor som dørvakt.
Miamor koser seg inne med Gråfant.

Mattis sitter under taket å ser på været.

Timo bare måtte ut og ber her fint om å få komme inn igjen.

Karo får ingen ut av sofakroken i dette været.

3 kommentarer:

Pernille sa...

Hei igjen:)

For noen nydelige små venner du har her:) Jeg bare elsker katter og hunder. Har selv en innekatt på snart 13 år og en hund på 2,5. Hva skulle en ha gjort uten dem?:)

Ja da er vi fra samme plass. Bodde i Korgen til jeg var 7, men da gikk jeg under et annet fornavn. Har brukt kun mellomnavnet mitt siden konfirmasjonen. Flytta til mo i 65. I 76 flytta jeg til Hardanger og siden til Rogaland, men kom tilbake til Mo i slutten av 81. Etternavnet ditt er veldig kjent for meg og jeg er sikker på at foreldrene våre kjente hverandre kjempegodt! Kanskje vi har truffet hverandre i Rogaland en gang? Ikke usannsynlig det;)

Ha ei fortsatt koselig helg:)

Kathrine sa...

Sånn er katter ja:-))Flotte bilder du tar! Ha en fin helg:D

Petunia sa...

Kjenner til den dørvaktordningen... dårlig betalt og av og til må en trø til midt på natten.
Men det er nå mye kos også. Kunne ikke vært for uten dem. Silver den svarte katten, går ut uansett. Men Todd må ha solskinn og klar sikt. Jølle går naturligvis ut uansett hvor gale det er. Turgutten!