mandag 7. september 2009

SundayChallenge uke 36/ Høydeskrekk


Jeg har en liten Timo som har sånn høydeskrekk.
Vi bruker å kalle han for Ludvig, for kunne han snakke så hadde han sagt at "Det e fali det".
Han er livredd kaikanter, kummelokk i veien, hull, vannrister, høye terrasser og BRUER.
Da vi var på Utsikten i sommer måtte vi over denne lille bruen og da var det bom stopp.
Det nyttet ikke hva jeg lokket med han kom ikke.
Bildene i denne montasjen er tatt av min søster Jorid.
For jeg måtte trø til for å få Timo over bruen.
Med henden fulle av fotoutstyr og drikkeflaske var det ikke så enkelt gitt.
Men halveis dratt og halveis skyvet fikk jeg han over til slutt.
Kan ikke huske at han har opplevd noe skremmende så kanskje noen hunder
bare har skrekk for slike ting.
Flere bilder i Sunday Challenge finner dere HER

7 kommentarer:

Kathrine sa...

Neimen stakkar da. Kanskje trening er tingen. Eller en ryggsekk han kunne sitte oppi,)

Ha en flott ukestart!

:)

Monica sa...

Næmmen, søte Timo :) Uff, det er ikke lett å være så redd stakkars. Skjønner godt dere kaller han for Ludvig - men likevel er det ikke noe kjekt, hverken for han eller for deg :) Men kjekt med en mor som kan løfte opp og hjelpe på veien - selv med drikkeflasker, kamerautstyr osv. Men der igjen - hva gjør man ikke for disse søte skapningene som beriker livet vårt så enormt?
Herlig bidrag til SundayChallenge :)

Camilla Elstad sa...

Artige bilder! Litt utfordringer i hverdagen må man ha!! ;)

ASSA sa...

Men stakkars lille da, dette så ikke greit ut ;O
Må bare rose for en flott fotoserie og søt fortelling!

Og så vil jeg takke for kommentaren i min fotoblogg, og si takk! Jeg er så smigret over rosende ord og særlig etter at jeg så dine nydelige bilder både her og på din andre blogg.

Jeg har faktisk ikke makrolinse, men bruker Makrofunksjonen på den vanlige 18-55 linsa mi og noen ganger blir bildene bra, jeg tar mange bilder ;D og noen ganger blir man heldig!

Ha ei flott uke!

Niliv sa...

Ikke lett å være redd for alt i denne store verden - men godt å få hjelp over hinderne :-) Nydelig hund :-)
Takk for hyggelig kommentar hos meg.

Torill sa...

Stakkars vofs, så skvetten da :-D Eg smeltar lett over desse hundane. Dei har slik personlighet og er så skjønne!

Anne-Berit sa...

Stakkars liten da,ikke greit å være en liten hund når det er så mye fali i denne verden.
Vi hadde en hund engang vi også som var redd for bruer,måtte gå midt på,hihi.