søndag 8. november 2009

Litt ymse

Då går det mot mørketid igjen, halv fem idag var det heilt mørkt ute. Så nå er det bare å tenne lys og lage det koselig inne. Bildene her e frå Refsneset igår, lørdag.
Og til de som trodde eg hadde gått Storrunden igår for å ta bilder, nei så vel var det ikke,
eg kjørte;)) men ein dag skal eg nok tusle rundt, trur eg...... Idag har vi hatt badedag, kem som va mest våt etterpå e eg ikke sikker på men det var Timo som ble badet. Timo er tålmodigheten selv og det er aldri lyd i han. Men når det kommer til klipping av klør så er vi aldeles ikke på bølgelengde. Har fått ei kjempegod tang men hva nytter vel det når man bare har to armer. Etter litt av et basketak fikk eg nå klippet klørne, litt ihvertfall. Nå er Timo fornærmet og har søkt tilflukt under trappa.
Gjengen:))

2 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Nydelige Timogutten,kloklipp kan være noe herk,men det må jo til.Nydelige kveldsbilder du har tatt,det var en fantastisk himmel i går.
Venter stadig på besøk,Frida og Titti hadde nok likt å få Timo på besøk også.
Ha en fin kveld,klem fra meg:)

Kathrine sa...

He..Kloklipp er sikkert ikke artig nei.
Flotte bilder du har tatt, nydelig himmel ute:)
Vi har så fint vær her i Midt-Norge for tiden. Vakkert lys på denne tiden. Ha en fin fin uke. Klem:))