onsdag 22. august 2012

En sommer er på hell…..

page1

…….og jeg tar sommerens hagefarger med meg inn i høsten og vinteren.

Gode varme tovevotter av Fritidsgarn blir nok supre å ha når kulden setter inn etterhvert.

2012.07.28 017 2012.08.22 0462012.08.15 012

Ellers har det blitt flere sokker, votter og vaskefiller laget på regnværsdager i løpet av sommeren.

2012.08.22 039

Litt dilla har man fått på garn og stikking i sommer så på garnlagret ser det ut som det kan bli litt av hvert utover.

page2

Men hovedhobbyen når det gjelder håndarbeid er sying. Gjesterommet er igjen gjordt om til syrom og Lappekjerringen har i kveld hatt sin første sykveld i høst. Kjekt å møte lappekjerringene igjen og kjekt å være igang med nye syprosjekt.

2012.08.15 016 2012.08.15 023 2012.08.22 025 

Så noen bilder av linselusa mi, Keyla ♥

Ikke alltid like enkelt å ikke få henne med på bildene, en fot eller to og en hale kommer svært ofte med……..

 

2012.08.22 052

Men her får hun være med, for nå tar vi kveld med en kosen pus og ei god bok Smilefjes

God kveld alle sammen !!!

Hilsen hun “pussige borti veien som hopper på tilfeldige “turgåere” å vifter med strikketøyet sitt for å TVINGE frem et  kompliment for et par med votter” Ædda-bædda Ha ha ha………..

1 kommentar:

Petrinetrollmor sa...

Hei, eg blir aldri mett av å sjå strikkating og den slags. Herlige votter. Liker så godt lilla:)

Sikkert deilig med eget syrom. Klarer du å ha det så ryddig alltid ? Eg er nemmelig ein stor rotekopp i alt eg skal gjere med hendene mine. Det er så kjekt å sette igang, men så traurig det er å rydde opp igjen!

helsing Petrine