torsdag 21. februar 2013

Himmelsk # 125

 

2012.12.09 029-001

~ Fra Sjonfjellet mot Nesna ~

Dagens Himmelske bilde er tatt på samme plass som det jeg brukte i Himmelsk#124, men det er tatt en annen dag og i et annet vær.

Tipper på at det ikke mye å se fra dette utkikkspunktet i dag, vi har nemlig lavt skydekke, mildvær og regn på Nesna.

 

 2013.02.17 023-002

~ Innepåsofaenkosedag ~

På veiene er det alt blitt is og med masse frossen snø i grøfter og på mark tipper jeg det blir litt vann stående både her og der. Kattegården kan heller ikke brukes idag, det faller isbiter fra taket. Så idag holder vi oss inne og koser oss i sofakroken.

Ønsker alle en fin dag og flere Himmelske innlegg finner dere hos PETUNIA

~*~

21 kommentarer:

Madame sa...

Så fine billeder både ud og inde! Dejlige katte du har - jeg har selv to :-)

Unknown sa...

Så vakkert landskap, flotte farger og fjell.
,,flink fotograf,,
God torsdag fra Marit.

Annemor sa...

Er enig med katten jeg (det er jeg stort sett)
Flotte bilder, men det ser ut til at været ikke ernoe å skryte av. I dag.
Likevel, ha en fin dag.
Mormor

Vores have sa...

Flot himmelsk billede du viser. Ønsker dig en god dag:) Hanne Bente

Unknown sa...

Flott bilde fra et vakkert landskap:))

Rimkogeren sa...

Tak for din hilsen og tillykke med skipperen :-)
Smukt himmelsk bidrag :-)

Anonym sa...

Mycket vacker vy över fjällen, skulle gärna vara där jag också :0)

Deborah Kay at The Paint Splash sa...

Beautiful photo. LOVE your cat!

Meta sa...

det är ju så fint i era fjäll, njuter varje gång jag ser det.
Ha en fin torsdag i soffan
Kram Meta

Leonora sa...

Himmelsk nydelig dette! Og så søt pusekatt da :-)

Liva`s sa...

Heia - åja så dåkk ska på bytur til våren -ja nyhotellet blir nok ikke ferdig før etter sommeren sies det men tenker det blir flott utsikt fra skybaren der :)

Flott utsikt fra Sjonfjellet ja - har kjørt der mange ganger og det er vakkert i klarvær.

Regn og glarholka her også idag !

Nyt kvelden fra sokakroken :D

Ps: for noen nydelig katter du har !!!

Karen sa...

Beautiful blues and greys.

HansHB sa...

Flotte bilder!
Søt katt!

Irene sa...

Vakkert landskap ... og fin ebilder.

Håper jeg snart får anledning til å se denne delen av landet også!

God helg!

Birgitte sa...

Det er et meget fint billede :-) Tænk for en udsigt at have ;-)

Laura sa...

OHHHHH that first photo is breathtakingly beautiful!!

NatureFootstep sa...

du har så vacker natur att fota i. Så snygg himmel som passar till bergen. :)

Anne sa...

Det høres ut som om du har noe samme vær og føre som meg :-) men vær forsiktig på isen!!!! jeg ramla noe så ille gitt, så obs obs. Jeg for min del kroer meg i sofakroken som katten her, så deilig ut det ja :-)

God helg til deg.

Unknown sa...

Fine pusene! Våre kan gå ut hvis de vil, men det er ikke mange minuttene av gangen for tida :)

Birthe sa...

Fantastisk utsikt!
Ha en fin søndag :)

Linda sa...

Fine pusikatter du har! :)
Å skyene på himmelen var veldig spesiel.
Tusen takk for hilsen inne på bloggen min!! :)
Ha en fin dag, klem fra Linda!! :)