søndag 28. februar 2016

Mariusvotter




Fikk inspirasjon på FB til Mariusvotter. 
Fritidsgarn er godt å strikke av og jeg liker best strikking med tykke pinner da holder håndleddene lengre. Og så er det så godt å holde på med noe fargerikt nå på vinteren.

Mønstret ligger gratis på Sandnes Garn sine sider.


Før toving


Et par til meg selv og en gave


Tommelen ble litt vid etter oppskriften så jeg tar opp to masker mindre.


Før toving


Disse er allerede i bruk og kjempegode !!


 Nå må jeg ha et par som passer til en av ytterjakkene mine men fargene stemmer ikke helt her på datamaskinen ser, jeg.


Disse vottene er grønne og jakken bak blå, men denne grønnfargen kommer heller ikke riktig frem.


Passet godt med nye votter nå ettersom vi har fått og får vist mere snø.

1 kommentar:

Tovepia sa...

Kjempefine votter!
Har strikket et par og likte både mønster og votter...og Fritidsgarn er favoritten når slike ting skal toves:)
Nyt overgangen til mars, klem:)