mandag 24. mars 2008

Litt av hvert

Da var påsken vel overstått. Det har vært noen deilige dager med blå himmel og solskinn. Har fått unna mesteparten av steinkjøringen og det har blitt tid til soling også. Vi har hatt 4-5 kuldegrader om dagen men det har vært veldig godt i solen. Har vært så mye ute og blitt så trett at det har bare vært såvidt eg har klart å få med meg påskekrimmen før eg har måttet stupe i seng.
Tegningen og planen over hagen har eg også jobbet med og nå begynner den å bli klar, så eg gleder meg til å ta fatt når telen forsvinner. Har også funnet et drivhus som ikke var så urimelig dyrt, 5500,- hos Felleskjøpet. Så nå er det bare å begynne å spare (har gitt opp å vente på nissen). Det er igrunnen også ganske dumt å ha bursdag i slutten av november for da kommer eg aldri på å ønske meg sommerting. Mmm det var noe å tenke på til neste bursdag.
Timo er på bedringens vei og tygger medisin som bare det, ikke vanskelig å få i den karen noe. Doffen har brukt påsken fremfor dataskjermen sammen med en kamerat. At de ikke blir lei, det begriper eg ikke. Pappa har hatt fri i hele tre dager fra postmannjobben men i morgen stiller han nok her kl 14 med avisen.

Ingen kommentarer: