tirsdag 11. mars 2008

Solen skinner !

Kl. 11 idag la Nordlys til kai og de reisende har en fin dag ombord. Solen skinner fra blå himmel og det er litt frost i bakken. Herligt. Det var ikke mange som sto langs ripa å kikket ned på oss men et par stykker så jeg. Det tar seg nok opp igjen når sommeren kommer.
Man blir så opplagt og får mer energi med en gang været blir slik. Sengetøyet henger på terrassen til lufting og rommet til sønnen min skal vaskes idag. Han kommer hjem fra skolen på torsdag og jeg gleder meg veldig. De har vinter og påskeferie i ett så jeg får ha han hjemme i tre uker.
Vi har ingen store planer for påsken men håper på fint vær og noen bålturer i fjæra eller på fjellet. Vi er så heldig å ha begge deler veldig nært. Da vi bodde på Sandnes og hadde hage, brukte vi å gjøre hagen klar til sommeren men det går nok ikke her. Her må eg nok bare ta frem tålmodigheten, men man kan jo forberede litt ved å plante inne. Ellers blir det vel håndarbeid og påskekrim hvis været ikke er med oss. Har jo prosjekt dukkeklær som jeg holder på med.

Men akkurat nå skal jeg frem med vaskefilla.
Ha en god dag !!!!

Ingen kommentarer: