onsdag 9. juni 2010

Norskekysten

Etter å ha vært på farten siden lørdag kom Nesnakroken med mannskap og tv-team til Nesna i går ettermiddag (tirsdag). Da har de filmet fra Bodø og hit, og vært innom mange steder på disse dagene. Dette skal bli episode 4 i serien.
~*~
Været var nydelig og Helgelandskysten viser seg fra sin flotteste side, skjønt de ombord hadde måttet sette sjøbein da de kom over Trænafjorden.
~*~
I Nina's lavo var det duket til festlig lag for medlemmer i Kystlaget og for Tv-teamet. Litt filming ble det også da Nesna songlag stillte opp med nydelig sang.
~*~
Det ble en veldig hyggelig kveld og som stor fan av hans programmer var det veldig kjekt å få møte Dag Lindebjerg :) Og eg ser frem til at denne serien skal komme på Tv utpå vårparten neste år.
~*~

3 kommentarer:

Kathrine sa...

Så morsomt! Vi har sett de fleste Dag Lindebjerg sine program, havet er spennende, og ikke minst de som var/er på havet.
Helgeland er jo flott uannsett vær, og godt det ble godvær også:)

Forresten så planlegger vi ny Nordlandstur til sommeren. Gjett om vi ble begeistret i fjor!

Flotte bilder, AnneKa:)

Marie sa...

Så flotte bilde både i dette og dei andre innlegga i denne serien!

Mannen min har vore fiskar så her var det mykje eg kjende meg igjen i :)

Anne sa...

Heldige du som får overvære filminspilling da gitt, må være kjempespennende, men en ser vel også hvor mye arbeid det er som ligger bak kan jeg tenke meg.

Nydleig natur på dine trakter, bildene dine er jo som et maleri i seg selv jente :-)