
Foto 1. Fase 1 er nå så og si ferdig.
Skal antagelig ha litt flere steiner oppi bedet men det er slik som kan komme etterhvert som eg planter. Hagelaget har staudesalg i mai en gang, og i år kan eg handle litt ettersom eg har ferdig plass å sette dem.
Er meget førnøyd med fremdriften og har hatt to gode dager i hagen, så gode at eg har stupt i seng om kvelden og ikke klart å blogge :-)
.
Foto 2. Karo, kongen av det nye bedet.
Det var vist veldig interessant med nytt bed. Så alle fire dyrene har vært å gått frem og tilbake oppi det. Og steinen i midten har det vært rift om å sitte på. Antagelig er den varm og god. Igår satt Karo så lenge oppi hjørnet at eg måtte bort å se om han var dårlig, men han bare koste seg.
.
Idag er det overskyet og 10 gr. Vi har bare hatt 6-7 gr i skyggen de siste dagene så det merkes at tempen kryper oppover. Eg har fått priklet planter og det spirer og gror på gjesterommet.
I MORGEN KOMMER DRIVHUSET MITT. Hipp hipp hurra......................
Eg tok pengene eg hadde på bok og bestillte meg drivhus. Hvorfor ikke, når dette er min store lidenskap. Det er 5 kvm men stort nok for meg, størrelsen må jo stå litt i stil med hagen som ikke er allverden stor. Gleder meg veldig til å få tatt det i bruk.
I første omgang setter eg det på terrassen her ved huset, til eg får opparbeid og laget en skikkelig plass til det nederst i hagen.