tirsdag 7. juli 2009

Stakkar liten Karo fortsetter

Etter 10 dager på penecillin for betennelse i tannkjøttet var det ennå ikke helt bra i går morges. Så da ble det ny tur til dr. Trygve. Han var enig i at her måtte det mere tabbiser til og vi skulle prøve en annen sort. Nå skulle han få en halv i går og i dag, og så 1/4 tabl i 8 dager. En stund etter at han fikk tabl. i går kastet han opp, men av og til gjør de jo det så eg tenke det bare var tilfeldig. Han var ikke helt i formen igårkveld og idag sov han mye lengre (til kl 12) enn vanlig. Men eg gav han nå andre halvdel av tabl og det gikk ikke så lang tid før han igjen kastet opp. Så da var det å kontakte dr.Trygve igjen og han slo fast at Karo tåler ikke den penecillinen. Så i morgen får vi en annen sort.

Han er ikke goe karen ikveld så det er tydelig at han er ganske så uggen. Ligger i en stol og det er bare såvidt han orker å se på meg når eg går forbi. Eg har laget pizza og han har ikke vært på kjøkken å tigget en eneste gang, da er Karo dårlig da. Vi får håpe virkningen går fort over og at han får en annen kur han tåler. Ikke noe særlig å se han slik.

1 kommentar:

Anne-Berit sa...

Huff,han ser virkelig pusk ut på bildene også,stakkars liten.Så leit å se hundene sånn,man føler seg så hjelpeløs,for man vil jo så gjerne hjelpe dem og gjøre dem bra igjen.
Håper dere finner en medisin som virker og som han tåler.Lykke til.
Klem fra Anne-Berit.