søndag 26. juli 2009

SundayChallenge, Fotomorro

Foto : antagelig Edith med mitt kamera

Da prøver jeg å henge meg med på SundayChallenge Fotomorro og håper dere får en god latter nå. For ja, dette er meg i 2004 på karneval i Taremareby barnehage/SFO. Eg hadde vært på Fretex å handlet nytt antrekk. Vakker ???

Kanskje ikke, men moro var det. Noen av ungene hadde aldri sett sånne dingser (hårruller) som eg hadde i håret og lurte svært på hva det var. Og noen av naboene kikket veldig den dagen da eg dro nedover veien i dette :-)

13 kommentarer:

Monica sa...

hehe, kanonbra :D
Riktig så fin en dame..... :D er jo sånt som er morro - og skal man gjøre det, så kan man like godt kjøre løpet fullt ut slik du har gjort her!!!
En god latter regner jeg med dere fikk :D

JULIEK sa...

Ha ha ha for ett fantastisk bilde, ja slikt blir man glad av : )

Beate sa...

Fantastisk bilde. Karneval er morro :)

GundaM sa...

Wow, du dæken så herlig da!!! dette var dagens glabilde ihvertfall;)))Hihi, minner meg faktisk om en nabodame der jeg kommer fra. Fikk bestandig kjeks og en neve potetgull når vi ringte på hos henne... Arntine het hun og ble veldig skuffet om hun så oss i hagen på jakt etter eplene hennes. takk for gode minne rom henne ;)

Klem fra meg

Drengen sa...

Ja, jeg fikk meg en god latter! Kanonbra bilde!

Camilla Elstad sa...

Så fin du var, virkelig karnevalskledd! :D Husker mamma så ut tilsvarende likt en gang i tiden...! :p

Som mine dager er sa...

Enda godt dette bildet er hentet fra et karneval og ikke i real life ;-)

Og lekker?! Javisst!

Marit

Lavynnia sa...

hehe, så artig! :D Og en flott historie også:)

Anonym sa...

Sånn er bare kjempeartig! Så kult når man ikke tar seg selv så høytidelig! Dette ble jeg glad av!

edith sa...

HAHAHAHA!!!!!
Ja, gud så kjekt det var, Anne!! Savner de tider!!
Klem fra sør!!!

Margrethes hus og hage sa...

Haha, skulle likt å sett naboene dine da de så deg i den habitten :) Morsomt og modig å legge ut et sånt bilde, synes jeg!

Anne-Berit sa...

Hahaha,der så du stilig ut må jeg si.Artig med sånne tilstelninger,og
ungene hadde det sikkert gøy de også.Man er altfor redd for å dumme seg ut,skulle vært mer løslupne med sånne påfunn.Man får ikke mer moro enn man lager sjøl,og de aller fleste ler jo med en og ikke av en.
Knallbra dette,til å bli i godt humør av.
Ha ei fin uke,klem fra Anne-Berit.

vibeke sa...

*kremt*...veska var fin.... :-)
Og kjolen kan nok godt minne om en mormorkjole. Kanskje du faktisk ligner på mormora di? Vi kan vel forøvrig være glad for at noe tøy kan brukes i slikt øyemed - altså for å komme i karnevalsmodus. Det hadde vært noe verre å bruke det til daglig. Utenom veska da, for den var småstilig helt på ordentlig den.