mandag 10. august 2009

Refsneset

Idag var det MS Finnmarken som seilte sørover.
Været er overskyet men varmt og vindstille, egentlig ganske deilig.
Det er mye intressant å lukte på og ikke minst tisse på der ute, og begge wowene må selvfølgelig tisse på samme plass. Den føste må helst tisse ennå en gang for å få siste ordet.
Fangsten idag ble nye bilder, en hundepose skjell og noe rekved.
Kan ikke gå tomhendt hjem.
(må tilbake i morra å hente noen fine steiner jeg så)
En god dag og uke ønsker vi dere alle!!

2 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Hei,du verden som du lager innlegg,jeg er litt treg for tia,men skal prøve å skjerpe meg litt.Det ble jo ikke så verst vær på søndag,ser du har nytta formiddagen godt.Fine bilder fra turen din.
Ha det bra,klem herfra:o))

AnneKa sa...

Ja hadde masse å blogge plutselig, må bare benytte meg av formen mens den ennå er god:)) Det var god temperatur på søndag selv om det var overskyet. Idag også, tok med jakke men det trengte eg ikke. Plukket skjell i hundeposer, som eg alltid har med. Hundene liker seg godt der ute. Mye å lukte på.
Ha en fin morgendag, det er vel på tide at eg tar kveld!!! Klem fra Nesna